Har du spørgsmål til teknik, tilmelding eller problemer ved bestillingen?

Her finder du helt sikkert det rigtige svar. Bare klik på det pågældende spørgsmål.

Skulle dit problem ikke blive løst, eller ønsker du yderligere informationer, må du meget gerne benytte vores kontaktformular. Så vil vi hurtigst muligt forsøge at hjælpe dig videre.

Hvor sent kan jeg annullere min bestilling, og hvordan gør jeg?

Produkt med standardforsendelse: Annullering på bestillingsdagen frem til kl. 15:00

En annullering kan udelukkende ske over telefon. Tlf.: +0049 (0) 38 76 - 30 73 80

Du kan naturligvis stadig fortryde din ordre og sende produktet tilbage med almindelig fortrydelsesret.

Hvordan fungerer online tilmelding/login?

I feltet "E-mailadresse kan du indtaste den e-mailadresse, som du registrerede dig med. Angiv derefter dit selvvalgte kodeord i feltet „Kodeord“ og klik på „Login“.

Hvordan kan jeg ændre mit navn/min adresse?

En sådan ændring kan du let selv lave. Gå til menupunktet „Din konto“ – „Min adresse“ og angiv det ændrede navn og den ændrede adresse her.

Hvad gør jeg, hvis jeg har glemt min e-mailadresse?

E-mailadressen, som du har registreret dig med, er magen til den, som vi sender dine bestillingsbekræftelser til.

Såfremt du stadig ikke kan huske den, må du gerne sende os en anmodning om dette via vores kontaktformular. Angiv venligst dit fulde navn, postnummeret for dit hjemsted, din fødselsdato, dit telefonnummer og en gyldig e-mailadresse.

Vi vil da hurtigst muligt sætte os i forbindelse med dig.



STARTHJÆLP - BARF

Vil du fodre din yndling afbalanceret og sundt med BARF-metoden fremover, men ved endnu ikke helt hvordan? mere…

NYT: B.A.R.F. beregner

Sådan opfylder du pærelet det faktiske næringsbehov for din yngling! mere…

100% Made in Germany

Alle vores slagtedyr stammer fra tyske landbrug med sund græsning. mere…


Barf Foder på Facebook
Besøg os da lige. Se mere…